štvrtok 11. decembra 2014

Lucy

20 rokov

Charakteristika
Jsem uzavřená bytost. Moc nemluvím, raději jsem sama. Nemám moc přátel, ale když si někoho oblíbím, zůstanu mu věrná. Nepatřím mezi oblíbené, většina lidí mě ani nezná. Mám vojenský výcvik. Jsem tvrdohlavá a jednám spíš instinktivně, věci si moc nepřemýšlím. Nemám problémy se zabíjením, lidskou rasu jako takovou nesnáším.

Život
Nepamatuji si 14 let mého života. Jméno a věk vím jen díky kartě, která ležela u mých nohou když jsem se probrala na zemi. V 16-ti letech jsem nastoupila k bojovým jednotkám.naučila jsem se bojové umění a tak dále. Když mi bylo 19, oslovili mě ze Spolku. Jejich nabídku jsem přijala, vždycky jsem u nich chtěla být. Od těch dob jim sloužím.

Skupina
Spolok

Prezývka
Lucy

Scarlett Johansson

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára